قرآن وعترت غریب الغرباء (ع)

خانه قرآن و عترت - کانون فرهنگی تبلیغی « غریب الغرباء (ع) »

قرآن وعترت غریب الغرباء (ع)

خانه قرآن و عترت - کانون فرهنگی تبلیغی « غریب الغرباء (ع) »

قرآن وعترت غریب الغرباء (ع)

خانه قرآن و عترت غریب الغرباء (ع) و کانون فرهنگی تبلیغی غریب الغرباء (ع) تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت خود را در جهت ترویج قرآن کریم و سبک زندگی خانواده با همکاری اساتید مجرب و متخصص شروع کرده است.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

بنر تبلیغاتی

خانه قرآن و عترت ممقان

مراسم اربعین حسینی

باز دگر باره رسید اربعین

توضیحجوش زند خون حسین از زمین

شد چهلم روز عزای حسین

جان جهان باد فدای حسین

به مناسبت اربعین حسینی در خانه قران و عترت حبل المتین ممقان مراسم اربعین حسینی از ساعت 15:30 الی 17:00 با شرکت گسترده قرآن آموزان و مربیان و بانوان برگزار گردید .

بازدید

 رئیس سازمان دارالقرآن کریم استان آذربایجان شرقی حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا سیدحسینی به همراه کارشناس قرآنی استان جناب آقای اکبری و کارشناس قرآنی شهرستان جناب آقای قلی پور از خانه قرآن و عترت ممقان که وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی می باشد بازدید نمودند و از نحوه چگونگی برگزاری و تشکیل کلاس های قرآنی در این خانه قرآنی مطلع و از نزدیک از کلاس هایی که در حال برگزاری بودند نظارت نمودند و در ادامه بر تایید ادامه فعالیت این نهاد قرآنی شدند .

مجلس شام غریبان

Image result for ‫قصه ما به سر رسید‬‎

بمناسبت شهادت سالار شهیدان و 72 تن از یاران با وفایش مجلس شام غریبانی در مکان خانه قرآن و عترت حبل المتین ممقان واقع در ورودی محله امشج برگزار خواهد شد که برای شرکت در این مراسم از همه قرآن آموزان و مربیان و بانوان محترم بخش ممقان دعوت عمومی میگردد تا با حضور خود باعث رونق و پرشور مراسم شوند .

اردوی تفریحی

خانه قرآن و عترت حبل المتین ممقان در نظر دارد یک اردوی یک روزه درون شهری به مقصد پارک ایرنجی برای قرآن آموزان و مربیان خانه قرآنی در روز یک شنبه مورخه 1397/06/18 از ساعت 0900 صبح الی 1800 برگزار کند . از عزیزانی که مایل به شرکت در اردوی تفریحی دارند به مکان خانه قرانی واقع در خیابان شهید الهوردی ورودی محله امشج مراجعه و یا با شماره های زیر تماس بگیرند .

خانم اکبرجوان : 09145820145

آقای زیادخانی : 09144090446

جشن

بمناسبت عید بزرگ شیعیان خانه قرآنی ممقان در نظر دارد جشنی با شرکت همشهریان عزیز در روز پنج شنبه عصر از ساعت 17 الی 19 در آدرس ممقان خیابان شهید الهوردی ورودی محله امشج خانه قرآنی ممقان برگزار نماید . از تمام خواهران همشهری دعوت و فرخوان می شود که در مراسم جشن حضور بهم رسانند .

خانه قرآن و عترت غریب الغرباء (ع)

خانه قرآنی عترت ممقان وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی در رشته های قرآنی روخوانی سطح 1 و 2 و در بخش های فرهنگی به مدیریت خانم اکبرجوان به نشانی ممقان ورودی محله امشج خانه قرآن و عترت ممقان از اوایل مرداد ماه 97 شروع به فعالیت نموده که با استقبال پرشور همشریان عزیز روبه رو شده است و به یاری خداوند متعال فعالیت خود را ادامه خواهد داد .

شماره تماس : 04134327490 

زمان ثبت نام : همه روزه در شیفقت صبح و عصر